دستگاه پرس اکستروژن

دستگاه پرس اکستروژن

دستگاه پرس اکستروژن آلومینیوم، فلز مورد نظر را را به پروفیل با سطح مقطع مشخص تبدیل می کند. این عملیات منحصر به فرد ترین ویژگی های فیزیکی را به آلومینیوم می دهد و باعث می شود به راحتی ماشین کاری شود.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه پرس اکستروژن آلومینیوم، فلز مورد نظر را را به پروفیل با سطح مقطع مشخص تبدیل می کند. این عملیات منحصر به فرد ترین ویژگی های فیزیکی را به آلومینیوم می دهد و باعث می شود به راحتی ماشین کاری شود. همچنین اکستروژن پروفیل آلومینیوم  باعث می شود تا فلز آلومینیوم عملیات پذیر تر شود. با این که آلومینیوم یک سوم چگالی و سختی فولاد است، آلیاژ آن با دیگر فلزات قدرت و استحکام به نسبت بالایی به آن می دهد.

اجزای دستگاه پرس اکستروژن

دستگاه پرس اکستروژن از دو قسمت اصلی جلویی و عقبی تشکیل شده که بوسیله چهار میله نگهدارنده این دو قسمت را به همدیگر متصل می کند. سیلندر اصلی دستگاه پرس اکستروژن  : محفظه و سیلندر پرس که روغن هیدرولیکی پمپ شده و باعث ایجاد فشار و پیشروی رام می شود.

دستگاه پرس اکستروژن

دستگاه پرس اکستروژن

فشار هیدرولیکی دستگاه پرس اکستروژن : فشار هیدرولیکی توسط پمپ هیرولیکی ایجاد شده و بر حسب نیوتون بر متر مربع اندازه گیری می شود. رام (چکش میله ای): یک میله فولادی می باشد که به سیلندر اصلی متصل شده و به وسیله بلوک فولادی که به انتهای آن بسته شده وارد کانتینر شده و به بیلت فشار وارد می آورد. بلوک محافظ دستگاه پرس اکستروژن : یک بلوک فولادی محکم وآلیاژی است که مابین بیلت و رام قرار داده می شود که نتنها از چسبیدن بیلت به رام جلوگیری می کند بلکه از عقب راندگی بیلت نیز جلوگیری می کند . شمش دستگاه پرس اکستروژن : شمشهای آلومینیوم در اندازه های مشخصی طبق استانداردهای خاص خود تهیه می شوند.

کانتینر دستگاه پرس اکستروژن : محفظه ای است در پرس اکستروژن که بیلت را نگه می دارد وباعث انتقال بیلت به درون قالب شده و تا زمانی که بیلت تا آخر از قالب خارج شود (کانتینر ثابت بوده و فقط به عنوان لوله قطور که درونش بیلت قراردارد نقش هدایت بیلت را تا قالب دارد.

دستگاه پرس اکستروژن

دستگاه پرس اکستروژن

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان