دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی نوعی دستگاه توری بافی است که مفتول سیاه یا گالوانیزه یا PVC را از طریق فرم دادن شاخه های عرضی و طولی مفتول و درهم تنیدن آنها به صورت شبکه های مربعی شکل به طاقه های توری پرسی تبدیل می کند.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه تولید توری پرسی نوعی دستگاه توری بافی است که مفتول سیاه یا گالوانیزه یا PVC را از طریق فرم دادن شاخه های عرضی و طولی مفتول و درهم تنیدن آنها به صورت شبکه های مربعی شکل به طاقه های توری پرسی تبدیل می کند. در دستگاه تولید توری پرسی ابعاد طولی و عرضی توسط نمایشگر لمسی وارد می شود. این دستگاه دارای سیستم هوشمند امنیت بافت و نیز ریموت کنترل و وایفای است. دستگاه تولید توری پرسی دارای قابلیت تنظیم سرعت بافت و دارای سیستم الکتروپنوماتیک است. از دیگر ویژگی های دستگاه تولید توری پرسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– دارای سیستم تخلیه کن و چیدمان طاقه ها بصورت اتومات

– طراحی شده برای سه شیفت کار

– دارای دو ورودی مفتول

– دارای سیستم اتومات کات طاقه براساس ابعاد سفارشی

– دارای سیستم اتومات اصلاح کنندۀ دو طرف طاقه

– هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه توری پرسی نیمه اتوماتیک

دستگاه تولید توری پرسی نیمه اتوماتیک از دو دستگاه مجزا تشکیل‌ شده است که شامل دستگاه دنده زن تمام اتوماتیک مدل HG 13C  و دستگاه بافت توری پرسی نیمه اتوماتیک مدل HG 12C  هست. قیمت دستگاه تولید توری پرسی نیمه اتوماتیک نسبت به حجم تولید بالای آن مناسب است. این نوع دستگاه تولید توری پرسی دستگاه تنها به یک نفر اپراتور نیاز داشته و به دلیل کاربری و تنظیم راحت خستگی اپراتور به حداقل رسیده. این دستگاه به‌صورت تک فاز و سه فاز موجود هست.

نحوه کار دستگاه تولید توری پرسی بدین‌ صورت است که اپراتور سیم مفتول ‌های دنده شده بلند ( که با دستگاه دنده زنی تولیدشده است) را در دستگاه بافت توری بررسی قرار داده و در هر سیکل یک رشته دنده شده کوتاه را در دستگاه قرار می‌ دهد و پدال الکتریکی دستگاه را میزند. این دستگاه تولید توری پرسی علاوه بر جا زدن رشته‌های دنده شده کوتاه، وضعیت شانه‌ها را عوض می‌کند.

از ویژگی‌های مهم دستگاه تولید توری پرسی می‌توان به این موارد اشاره نمود: حجم تولید بالا، قابلیت تغییر سریع ابعاد ورق توری پرسی و چشمه‌های توری پرسی، استفاده از الکتروموتور و گیربکس‌های قوی، صدای کم دستگاه در هنگام تولید. قیمت دستگاه تولید توری پرسی مناسب هست، قابلیت بافت سیم سیاه و گالوانیزه، تنظیم و کاربری آسان، یک سال گارانتی و آموزش رایگان

مشخصات فنی دستگاه دستگاه تولید توری پرسی

ضخامت سیم مفتول : 4 – 2 میلی‌متر

ابعاد چشمه : 8 – 2 سانتیمتر

طول برگ توری پرسی : نامحدود

عرض برگ توری پرسی: حداکثر 2 متر

سرعت : 22 مترمربع در ساعت

تعداد اپراتور : یک نفر

تعداد الکتروموتور : 3 عدد

توان دستگاه : 5 اسب بخار

وزن : 350 کیلوگرم

ابعاد : 2 * 1.5 * 2 متر

فضای موردنیاز : 3 * 6 متر

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه دنده زن توری پرسی اتوماتیک مدل HG 13C

این نوع دستگاه تولید توری پرسی به‌صورت تک فاز و سه فاز موجود هست. نحوه کار دستگاه به این صورت است که اپراتور کلاف سیم مفتول را درون دستگاه دنده زن توری بررسی قرار داده و متراژ و تعداد رشته‌های دنده را از طریق یک صفحه‌ نمایش لمسی به دستگاه می‌دهد و دستگاه تولید توری پرسی را استارت می‌کند. دستگاه دنده زن پس از اتمام میزان تنظیم‌شده از کار ایستاده و اعلام پایان تولید می‌دهد. از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به این موارد اشاره نمود: استفاده از اینورتر جهت تغییر سرعت تولید به‌صورت دیجیتال و همچنین مصرف برق کمتر و عمر بیشتر الکتروموتورها. استفاده از سیستم کنترل plc در دستگاه تولید توری پرسی دنده زن توری پرسی جهت دقت بالا در رشته‌های دنده شده با حداکثر تلورانس 5/0 میلی‌متر، استفاده از صفحه‌نمایش لمسی جهت مشاهده میزان تولید و اعمال راحت‌تر تنظیمات، استفاده از قیچی خودکار با دقت بالا. دارای تمامی حس‌گرهای ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دستگاه در صورت بروز مشکلات برقی یا ورود مفتول.

دستگاه بافت توری پرسی

مشخصات فنی دستگاه

ضخامت سیم مفتول : 4 – 2 میلی‌متر

ابعاد چشمه : 8 – 2 سانتیمتر

حداقل طول سیم دنده شده : 10 سانتیمتر

حداکثر طول سیم دنده شده : نامحدود

سرعت : 900 متر طول در ساعت

گارانتی : یک سال

خدمات پس از فروش : نامحدود

تعداد دنده همراه دستگاه : یک جفت

تعداد الکتروموتور : 2 عدد

توان دستگاه : 4 اسب بخار

وزن : 300 کیلوگرم

ابعاد : 2.5 * 0.7 * 4.9 متر

فضای موردنیاز : 1 * 5.5 متر

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی

دستگاه تولید توری پرسی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان