آبکاری کروم تزئینی

آبکاری کروم تزئینی

آبکاری کروم تزئینی یکی از روش های پوشش دهی پر کاربرد است که امروزه ، با توجه به مزایای خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. به طور کلی ابکاری یک نوع از روش های پوشش دهی است که لایه ای از فلزات یا غیر فلزات بر روی فلزات یا غیر فلزات دیگر قرار می گیرد.

تعداد ارائه دهندگان:

4
ارائه دهندگان
معرفی خدمت

آبکاری کروم تزئینی یکی از روش های پوشش دهی پر کاربرد است که امروزه ، با توجه به مزایای خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. به طور کلی ابکاری یک نوع از روش های پوشش دهی است که لایه ای از فلزات یا غیر فلزات بر روی فلزات یا غیر فلزات دیگر قرار می گیرد. فرایند ابکاری از زنگ زدگی و خوردگی سطح اجسام جلوگیری می کند و منجر به پایداری سطحی می شود.

در فرایند آبکاری کاتد ، آن جسم فلزی ای است که قرار است پوشش دهی بر روی آن انجام شود و آند نیز آن فلزی است که بر روی جسم لایه نشانی می شود. در ابکاری ، اند و کاتد در محلول الکترولیت قرار می گیرند و پس از اعمال جریال الکتریکی و احیا فلز آند یون فلزی بر روی کاتد رسوب می کند و پوشش دهی سطح جسم فلزی انجام می شود. به عنوان مثال در ابکاری کروم تزیینی ، فلز کروم همان آند است.

مشاهده بیشتر

نظرات

2 Comments

  1. شیلا عظیمی زاده گفت:

    سلام
    امکان اینکه آبکاری کروم تزئینی توی منزل یا محل کارمون انجام بشه هم وجود داره؟
    هزینه اش چقدر فرق میکنه؟

    • فرمت گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا برای گرفتن پاسخ ها و کسب اطلاع بیشتر در رابطه با هزینه و فرایند سفارش آبکاری کروم تزئینی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان