دستگاه پخ زن ورق

دستگاه پخ زن ورق

دستگاه‌ پخ‌ زن ورق ، در آماده‌ سازی پلیت ها برای فرآیند جوشکاری لب به لب مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه پخ‌ زن را می‌ توان برای کار در کارگاه های سازه فلزی ، سوله سازی های ، ساختمان های اسکلت فلزی و صنایع پل سازی و کشتی‌ سازی، برای پخ زنی به روش سرد ورق‌ های فلزی استفاده کرد.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه‌ پخ‌ زن ورق ، در آماده‌ سازی پلیت ها برای فرآیند جوشکاری لب به لب مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه پخ‌ زن را می‌ توان برای کار در کارگاه های سازه فلزی ، سوله سازی های ، ساختمان های اسکلت فلزی و صنایع پل سازی و کشتی‌ سازی، برای پخ زنی به روش سرد ورق‌ های فلزی استفاده کرد. فرایند پخ‌زنی فرایندی بی‌ سر و صدا است که به صورت اتوماتیک و با استفاده از ابزارهای فرز خاص انجام می‌شود. دستگاه پخ‌زن به محض قرارگیری و قفل‌ شدن به پروفیل ورق، بدون نیاز به دخالت اپراتور، پخ‌زنی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

هدف از طراحی دستگاه‌ پخ‌ زن ورق ، پخ‌ زنی سرد انواع فلزات (آهن ، فولاد ، استن لس استیل و …) با استفاده از ابزارهای فرز کاری با تیغ چه از جنس الماس است. به منظور آماده‌ سازی ورق های فلزی (شیت متال) پلیت و لوله های فلزی برای فرآیند جوشکاری و همچنین به دلایل مختلفی از جمله زیبایی ظاهری و ایمنی در حذف لبه‌ های تیز و برنده قطعات از دستگاه‌ پخ‌ زن ورق استفاده می‌ شود. پارامترهای مختلفی در انتخاب دستگاه پخ‌ زن مؤثر است از جمله: عرض پخ زنی، زاویه پخ زنی، اندازه المان، ابعاد پخ، کیفیت پرداخت و نوع موادی که کار پخ زنی بر روی آنها انجام می‌شود.

دستگاه پخ زن ورق

دستگاه پخ زن ورق

دستگاه پخ‌ زن پایه دار و برقی

دستگاه‌ پخ‌ زن ورق پایه دار و برقی برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

این دستگاه‌ پخ‌ زن ورق برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

دستگاه پخ‌ زن پنوماتیک سیار

این دستگاه‌ پخ‌ زن ورق عملکردی مشابه دستگاه پخ زن برقی سیار دارد. می‌توان از پخ زن پنوماتیک در محیط‌ هایی استفاده کرد که در آن دسترسی به جریان برق وجود ندارد. دستگاه پخ‌زن پنوماتیک به جهت سبکی وزن، سهولت در استفاده و تداوم در کار پخ زنی، مزیت‌ های بسیاری دارد.

دستگاه پخ زن ورق

دستگاه پخ زن ورق

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان