دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن لوله هایی را می تواند جوشکاری کند که اولاً از نظر قطر و ضخامت برابر باشند و ثانیاً از نظر جنس کاملاً یکسان باشند.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه جوش پلی اتیلن لوله هایی را می تواند جوشکاری کند که اولاً از نظر قطر و ضخامت برابر باشند و ثانیاً از نظر جنس کاملاً یکسان باشند. قبل از هر جوش، بایستی سطوح اتو کاملاً تمیز شود. بدین منظور لازم است قبل از جوشکاری اصلی لوله ها ، یک بار جوش آزمایشی (Dummy Join) صورت گیرد.

برای استفاده از دستگاه جوش پلی اتیلن همواره صحت عملکرد ترموستات مربوط به اتو از طریق ترمومترهای دقیق دیجیتالی کنترل شود تا اطمینان حاصل شود دمای مورد نظر در اتو تامین می گردد. بجز مواقعی که اتو در بین دو لوله قرار دارد، همواره این وسیله بایستی در غلاف مربوطه نگهداری شود تا از جریان باد، گرد و خاک و خرابی دستگاه جوش پلی اتیلن محافظت شود.

دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن

همواره لازم است دو سر لوله های مورد جوشکاری که خارج از دستگاه جوش پلی اتیلن هستند بوسیله درپوش های مربوط (Cap) پوشیده شوند تا از جریان سریع هوا و کوران جلوگیری شود، چون در غیر اینصورت سریع سرد می شوند و معیوب خواهند بود. بهتر است در زیر دستگاه جوش پلی اتیلن بستر مناسب و تمیزی پهن شود تا آلودگی و ذرات مزاحم محیط اطراف مانع کار نگردند. در ادامه به نکات مهم استفاده از دستگاه جوش پلی اتیلن اشاره می شود.

جوشکاری با دستگاه جوش پلی اتیلن

برای انجام عملیات جوشکاری با دستگاه جوش پلی اتیلن بایستی فردی انتخاب شود که روش و دستورالعمل استفاده از دستگاه را کاملاً بداند و ثانیاً شرایط اماده سازی لوله ها و بازرسی های چشمی را بشناسد و ثالثاً دستورالعمل انجام جوشکاری لب به لب را به ترتیب رعایت نماید.

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن به سایز لوله ای که برای جوش پلی اتیلن در نظر داریم و به نحوه و عملکرد جوشکاری بستگی دارد، اگر نیاز به جوش لوله پلی اتیلن در سایز پایین داشته باشیم میبایست از دستگاه جوش پلی اتیلن دستی استفاده کنیم. اگر سایز لوله متوسط است بهتر است از دستگاه جوش پلی اتیلن نیمه هیدرولیک استفاده شود. اگر لوله پلی اتیلن سایز بالا استفاده میکنید برای جوش آن از دستگاه جوش پلی اتیلن تمام هیدرولیک استفاده میشود.

برای جوشکاری لوله فاضلابی هم دستگاه جوش پلی اتیلن لوله فاضلابی تخصصی وجود دارد. این دستگاه دارای دو فک متحرک بوده که قابلیت جوش لوله های فاضلابی را تا فشار 10 بار را دارد. انواع جوشکاری های مختلفی هم در جوش لوله پلی اتیلن وجود دارد که دستگاه های تخصصی خودش را باید استفاده نمود.

دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان