دستگاه نورد پروفیل

دستگاه نورد پروفیل

دستگاه نورد پروفیل در انواع مختلفی تولید شده و به منظور انجام فرایند نورد انواع پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه نورد پروفیل دارای ویژگی های به خصوصی است. معمولا دستگاه نورد پرفیل دارای بدنه یکپارچه جوشکاری شده هستند.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه نورد پروفیل در انواع مختلفی تولید شده و به منظور انجام فرایند نورد انواع پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه نورد پروفیل دارای ویژگی های به خصوصی است. معمولا دستگاه نورد پرفیل دارای بدنه یکپارچه جوشکاری شده هستند. این دستگاه ها قابلیت کارکرد در ۲ حالت عمودی و افقی را داشته و دارای موتور ترمز دار هستند. همچنین دستگاه نورد پروفیل مجهز به رولیکهای هدایت کننده جانبی می باشد.

دستگاه های نورد پروفیل

دستگاه نورد پروفیل برای نورد لوله و پروفیل ، و انواع ورق های فلزی به کار می رود. این دستگاه بنا بر مورد استفاده می تواند در دو نوع مکانیکی و هیدرولیک تولید شود. تولید این دستگاه به صورت ۳ و یا ۴ غلطکه تولید می شوند. تولید در ابعاد مختلف برای نورد های سبک و سنگین ( نورد سبک ورق های زیر ۲ میل و عرض ۱ متر و ۱۲۰ را شامل می شود.)

از مزایای دستگاه نورد پروفیل می توان به مواردی همچون سبک وزن بودن، قیمت مناسب، راحتی حمل و نقل و غیره اشاره کرد. این دستگاه ها قابلیت سفارش ماشین در دو مدل عمودی و افقی را دارا هستند.

دستگاه نورد پروفیل

دستگاه نورد پروفیل

نورد پروفیل با دستگاه نورد

نورد با استفاده از دستگاه نورد پروفیل یكی از روش های شكل دادن به فلزات می باشد. میزان و سرعت تولید در روش نورد در مقایسه با سایر روش های شكل دادن فلزات (اكستروژن كشش سیم آهنگری) بالاتر است. به همین دلیل علاوه بر مقاطع میل گرد ، شش گوش ، ناودانی ، تیر آهن ، سپری و ریل …. سایر مقاطع پیچیده را نظیر آرك معادن ، لوله ی درب ماشین های سواری ، پابند ریل شانه ، ماشین های كشاورزی ، رینگ داخلی چرخ كامیون …. و غیره را از روش های نوردی به دست می آورند.

به همین دلیل سعی می شود علاوه بر مقاطع میل گرد ،چهار گوش ، شش گوش ، ناودانی، نبشی، تیر آهن، سپری و ریل و سایر مقاطع پیچیده تر را نیز به روش نوردی تولید نمایند. امروزه تكنولوژی نورد توسعه زیادی پیدا كرده است و رقابت شركت ها بر آن است كه راندمان اقتصادی تولید و كیفیت را بالا ببرند.

دستگاه نورد پروفیل

دستگاه نورد پروفیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان