دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله با شیوه بسیار ساده به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیرو محرکه توسط اپراتور فرایند پخ زنی را انجام می دهند.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه پخ زن لوله با شیوه بسیار ساده به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیرو محرکه توسط اپراتور فرایند پخ زنی را انجام می دهند. دستگاه پخ زن لوله از سایز بسیار کوپک تا سایز های بسیار بزرگ موجود می باشد. سرعت و کیفیت بالای این ماشین آلات مثال زدنی است. علاوه بر این سیستم های پخ زنی و برش هم زمان نیز موجود است که در بخش مربوط به آن ارایه شده استو در این بخش تنها به پخ زنی مستقل پرداخته می شود.

روش کار دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله به قطر داخلی لوله بسته شده و لوله به صورت ثابت و دستگاه حول آن به صورت اتوماتیک می چرخد تا پخ مورد نظر ایجاد شود. سرعت ایجاد پخ بسیار بالا می باشد و برای هر جنسی ابزار برشی مورد نظر خودش استفاده می گردد.

سیتسم آن به صورت پنوماتیک هیدرولیک و یا الکترونیک می باشد که در حال حاضر نوع الکتریک آن برتری نسبی دارد و در قطرهای بسیار بزرگ از نوع هیدرولیک یا ان سی استفاده می شود.تمامی ماشین آلات قابلیت ایجاد پخ داخلی لوله را نیز دارا می باشند. دستگاه پخ زن لوله بر اساس سایز لوله مورد نظر انتخاب می شود که از جدول زیر انتخاب می شود و در  آن مشخصات بر اساس قطر لوله و ضخامت دیواره آن بر اساس میلیمتر می باشد.

دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله در دو دسته کلاس سبک برای ضخامت های پایین و کلاس سنگین برای ضخامت های بزرگ طبقه بندی شده است. نوع ابزاری که در دستگاه پخ زن لوله استفاده می شود از نوعی مشابه رنده های دستگاه تراش می باشد که از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

مزایا دستگاه پخ زن لوله

مزایای دستگاه پخ زن لوله شامل سرعت کار بسیار بالا، کیفیت بسیار بالای پخ زنی، قابلیت پخ زنی داخلی و خارجی لوله، دارای تمامی استاندارد های روز نظیر CE , SGS, ISO 9000 ، سبک بودن، کارکرد بسیار ساده، سهولت کاربری برای اپراتور، ابزار مقرون به صرفه، قیمت مناسب و  مصرف انرژی بسیار پایین است.

دستگاه پخ زن لوله

دستگاه پخ زن لوله

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان