کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر که به آن ماشین برش آسفالت یا دستگاه برش بتن نیز گفته می شود در عملیات های روسازی و ساختمانی برای برش، تعمیر، لکه گیری و بازسازی آسفالت خيابان و پشت بام و همچنین برش بتون استفاده می شود.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

کاتر آسفالت بر که به آن ماشین برش آسفالت یا دستگاه برش بتن نیز گفته می شود در عملیات های روسازی و ساختمانی برای برشکاری ، تعمیر، لکه گیری و بازسازی آسفالت خيابان و پشت بام و همچنین برش بتون استفاده می شود. جهت برش آسفالت یا بتن، در قسمت مورد نظر خطوط موازی با عمق مناسب ایجاد می کنند و سپس با استفاده از بیل مکانیکی جداسازی انجام می شود.

از جمله اجزاء کاتر آسفالت بر می توان به سیستم هیدرولیک برای تنظیم عمق برش (در مدل های پیشرفته) و همچنین به سیستم خنک کننده اشاره نمود و نیز دارای یک شاسی، یک موتور و یک تیغه می باشد، قدرت توسط چند تسمه از موتور به تیغه منتقل می گردد. کاتر آسفالت بر در انواع کاتر آسفالت بر و بتن بر بنزینی، کاتر آسفالت بر و بتن بر دیزلی ، کاتر آسفالت بر و بتن بر برقی و کاتر آسفالت بر و بتن بر تراکتوری.

مزایای کاتر آسفالت در این است که در مقایسه با دستگاه برش واترجت و سیم الماسه، ارزان تر بوده و انجام پروژه، مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات فنی كاتر آسفالت

کاتر آسفالت بر یا بتن بر که با نام های دیگر مانند دستگاه برش آسفالت، دستگاه آسفالت بر، کاتر برش آسفالت، دستگاه برش بتن و دستگاه کاتر زنی آسفالت نیز نامیده می شود در دو نوع موتور بنزینی و دیزلی و با تیغه های 45 و 60 و 90 سانتیمتر به مشتریان ارائه می گردد.

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر دستی و دیزلی

این دستگاه به دلیل اینکه سرنشین دار نیست و راهبری آن به صورت دستی می باشد، به اصطلاح آسفالت بر دستی نیز می گویند که نیروی خود کششی آن توسط اپراتور تامین می گردد. از مزایای استفاده از دستگاه آسفالت بر دستی میتوان به وزن پایین محصول و سهولت در جابجایی اشاره نمود.

در کاتر آسفالت بر دیزلی، موتورهای دیزل 4 زمانه استفاده شده است که نسبتا آلودگی صوتی زیادی دارند و به دلیل قدرت بالا در این نوع موتور، می توان از انواع مختلف تیغه ها بهره گرفت و در پروژه هایی که وسعت زیادی دارد مناسب می باشد.

کاتر آسفالت بر بنزینی و برقی

کاتر آسفالت بر بنزینی شامل موتور بنزینی درون سوز بوده که به دلیل در دسترس بودن سوخت بنزین، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع کاتر در بیشتر پروژه ها کاربرد دارد و از انواع تیغه ها می توان استفاده کرد. در کاتر آسفالت بر برقی، الکترو موتور وظیفه تامین نیروی مورد نیاز را دارد که با برق تک فاز یا سه فاز کار می کند. این نوع کاتر قدرت کمتری نسبت به نوع بنزینی و دیزلی دارد و به دلیل استفاده دائم از برق، ضریب ایمنی پایینی دارد.

کاتر آسفالت بر تراکتوری

در این مدل، کاتر به تراکتور متصل می شود و نیروی برش از طریق خروجی گیربکس ماشین تامین می گردد و چون برای استفاده به قدرت بالا نیاز دارد؛ تنها بروی تراکتور رومانی قابل نصب است. کاتر آسفالت بر تراکتوری در پروژه های بسیار سنگین می تواند آسفالت را تا عمق 30 الی 40 سانتی متر برش دهد.

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان