آبکاری کروم سخت

آبکاری کروم سخت

آبکاری کروم سخت یکی از انواع ابکاری کروم است که در آن فلز کروم با اعمال جریان الکتریسیته از محلول اسیدی کرومیک اسید بر روی جسم مورد نظر رسوب می کند و پوشش دهی کروم بر روی جسم انجام می شود.آبکاری کروم سخت به دلیل آسان بودن نوع فرآیند ابکاري نسبت به دیگر انواع پوشش های به کار رفته، مقرون به صرفه بودن و عملکرد مناسب آن در صنعت آبکاري توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تعداد ارائه دهندگان:

4
ارائه دهندگان
معرفی خدمت

آبکاری کروم سخت یکی از انواع ابکاری کروم است که در آن فلز کروم با اعمال جریان الکتریسیته از محلول اسیدی کرومیک اسید بر روی جسم مورد نظر رسوب می کند و پوشش دهی کروم بر روی جسم انجام می شود.

آبکاری کروم سخت به دلیل آسان بودن نوع فرآیند ابکاري نسبت به دیگر انواع پوشش های به کار رفته، مقرون به صرفه بودن و عملکرد مناسب آن در صنعت آبکاري توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

فرآیند آبکاری کروم سخت بیشتر به منظور افزایش مقاومت به سایش بر روی قطعات انجام می گیرد. یکی از کاربرد های ابکاری کروم سخت در شفت توربین های گاز می باشد که در اثر کارکرد این شفت به قطعات صدمه وارد می شود. به منظور جلوگیری از این آسیب می توان با ابکاری کروم سخت و تعیین ضخامت دقیق پوشش کروم به شفت هایی با کارایی بالا دست پیدا کرد.

مشاهده بیشتر

نظرات

2 Comments

  1. مصطفی لبافی نژاد گفت:

    آبکاری کروم سخت که انجام میدید محدودیت ابعادی نداره؟ اغلب جاها میگن تا طول 11 متر مثلا.
    من یه تعداد زیادی قطعه دارم میخواستم قیمت بگیرم.

    • فرمت گفت:

      سلام
      برای گرفتن پاسخ سوالها و کسب اطلاع در مورد هزینه و روند سفارش آبکاری کروم سخت با شماره زیر تماس بگیرید.
      0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان