دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی با بدنه تمام استیل از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که امکان شستشو قطعات یا قطعه شویی با حداکثر کیفیت ممکن به واسطه آن امکان پذیر است. با توجه به انجام روغنکاری های مداوم انواع قطعات سبک و سنگین خودرو برای شستشو این قطعات توسط نیروهای انسانی باید زمان و هزینه بیشتری صرف گردد.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه قطعه شویی با بدنه تمام استیل از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که امکان شستشو قطعات یا قطعه شویی با حداکثر کیفیت ممکن به واسطه آن امکان پذیر است. با توجه به انجام روغنکاری های مداوم انواع قطعات سبک و سنگین خودرو برای شستشو این قطعات توسط نیروهای انسانی باید زمان و هزینه بیشتری صرف گردد.

 در حالی که با خرید دستگاه قطعه شویی امکان افزایش سرعت کار بدون نیاز به نیروی کار تازه نفس در هر یک از کارگاه ساخت قطعات فلزی و ماشین کاری ، انواع مکانیکی ها و به طور کلی تمامی بخش هایی که با قطعات خودرو سر و کار دارند، وجود خواهد داشت. انواع دستگاه قطعه شویی شامل ، دستگاه قطعه شویی سواری (سبک)، دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین می باشد.

خرید دستگاه قطعه شویی کوچک

خرید دستگاه قطعه شویی کوچک که در حقیقت به عنوان کاربردی ترین دستگاه های صنعتی شناخته می شود، برای تسریع در مراحل شست و شو انواع قطعات سنگین یا سبک خودرو ضروری است. باید به این نکته مهم توجه کرد که در کارگاه ساخت قطعات فلزی و صنعتی و تمامی مکانیکی ها یا تراشکاری ها، سرعت بخشیدن به مراحل شستشو قطعات در حقیقت به معنی افزایش بهره وری کار و در نتیجه افزایش درآمدزایی است.

دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی سبک جزء دستگاه های بسیار مهمی است که علاوه بر دارا بودن قابلیت های کاربردی و مهم می تواند برای شست و شو انواع قطعات موتور خودروهای بنزینی مورد استفاده قرار گیرد. هر چند که محدودیتی برای استفاده از این دستگاه در شست و شو قطعات ماشین های دیزلی نیز وجود ندارد.

عملکرد دستگاه های قطعه شویی کوچک و بزرگ با توجه به نوع طراحی این ابزارها تقریبا مشابه و یکسان است. در قسمت های زیرین دستگاه، مخزن آبی تعبیه شده که به واسطه دارا بودن صفحه ای توری شکل امکان قرار دادن قطعات خودرو روی آن وجود دارد. پس از قرار گیری قطعات روی این قسمت، آبی که به واسطه مشعل گرم شده با حداکثر فشار ممکن ( فشاری بالغ بر 75 درجه سانتی گراد ) قطعات خودرو را شستشو می دهد.

دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین

دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین از جمله دستگاه های پرفروش طوفان صنعت است. از این دستگاه در مکان های مختلفی استفاده می شود که قابلیت شستشوی قطعات ماشین های سنگین، نیمه سنگین و سبک را دارد. در ادامه توضیحاتی در مورد دستگاه های قطعه شویی خواهیم داد.

معمولا افراد کمی در مورد دستگاه های قطعه شویی اطلاعات لازم را دارند. در حال حاضر با توجه به اینکه بیشتر خدمات به سمت مکانیزه شدن می روند، نیاز به دستگاهی که بتواند زحمت شستشوی دستی قطعات را کمتر کند، احساس می شود. با توجه به اینکه در روش دستی ممکن است آب بسیار زیادی مصرف شود یا نیاز به استخدام افراد بیشتری برای این کار باشد، خرید دستگاه قطعه شویی ماشین سنگین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده کردن از دستگاه باعث می شود سرعت انجام کارها بالاتر برود و در نتیجه آن صرفه جویی در زمان و هزینه ها حاصل شود.

دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی

همانطور که از اسم دستگاه هم پیداست کار آن شستشوی قطعات است. اما چه قطعاتی را می توان با دستگاه قطعه شویی شست؟ از دستگاه قطعه شویی برای شستشوی قطعات خودرو های سبک، سنگین و همچنین قطعات آلومینیومی و چدنی استفاده می شود. شستن و نظافت کردن قطعات مختلف خودروهای سنگین دیزلی و بنزینی از جمله خدماتی است که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه در 4 مدل سبک، سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین وجود دارد که در این مطلب دستگاهی که برای ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، مد نظر ما است.

قیمت خرید دستگاه قطعه شویی

قیمت دستگاه قطعه شویی که برخلاف کاربردهای بسیار گسترده جزء دستگاه های صنعتی کم تر شناخته شده محسوب می شود، در مجموعه های مختلف با توجه به قیمت تمام شده تولید و همینطور کیفیت مراحل ساخت دستگاه متفاوت است. دستگاه موتور شویی از جمله دستگاه هایی است که امکان استفاده از آن به صورت کاملا حرفه ای در تمامی مکانیکی ها، کارگاه های صنعتی، کارخانجات تولید قطعات خودرو و به طور کلی تمامی شرکت های مدرن وجود دارد. فراموش نکنید که اطلاع از قیمت خرید دستگاه قطعه شویی به صورت آنلاین نیز وجود خواهد داشت.

قیمت دستگاه موتور شویی قطعا به عنوان یکی از مهم ترین پارامترها برای خرید این دستگاه توسط خریداران و متقاضیان در بازار شناخته می شود. اما باید پیش از اطلاع دقیق از قیمت خرید دستگاه به این نکته مهم توجه داشته باشید که کیفیت و نوع عملکرد دستگاه شستشو قطعات خودرو (سنگین و سبک) اصلی ترین پارامتر تعیین کننده قیمت این ابزار حرفه ای است.

دستگاه قطعه شویی

دستگاه قطعه شویی

برخلاف روش های شستشو دستی قطعات خودرویی مهم ترین مزیت به کارگیری دستگاه قطعه شویی افزایش بهره وری و مدیریت زمان در روند شستشو قطعاتی است که به با توجه به نوع و کاربردشان معمولا روغنی و چرب هستند. استفاده از دستگاه قطعه شویی این امکان را ایجاد می کند تا بدون نیاز به جذب نیروی کار بیشتر، بتوان فقط در 8 ساعت کاری قطعات بیش از 15 موتور را به صورت کاملا حرفه ای و به سرعت شستشو داد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان