دستگاه خم کن پروفیل

دستگاه خم کن پروفیل

دستگاه خم کن پروفیل یک دستگاه بسیار قوی و قابل اعتماد از جنس استیل بوده که برای خم کردن انواع پروفیل از آن استفاده می شود. با دستگاه خم کن پروفیل کمترین انحنا بدون شکستگی بدست می آید.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه خم کن پروفیل یک دستگاه بسیار قوی و قابل اعتماد از جنس استیل بوده که برای خم کردن انواع پروفیل از آن استفاده می شود. با دستگاه خم کن پروفیل کمترین انحنا بدون شکستگی بدست می آید. اما به طور کلی دستگاه خم کن پروفیل در دو دسته ی افقی و عمودی دسته بندی می شوند. با تغییر شکل رول های این دستگاه می توان پروفیل را تغییر داد. دستگاه پروفیل خم کن انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

قیمت دستگاه خم کن پروفیل بستگی به کیفیت آن دارد و هر کدام از آنها قیمت های مختلفی دارند. در خرید دستگاه پروفیل خم کن باید به نکاتی توجه کرد که ما بطور خلاصه توضیحات مختصری داده ایم. یکی از مهم ترین بخش این دستگاه بدنه آن می باشد. باید به گونه ای طراحی شده باشد که در مقابل هر تنشی مقاومت داشته باشد. قابلیت کارکرد دستگاه را در نظر داشته باشید که عمودی باشد یا افقی، که بستگی به کارگاه شما دارد.

غلتک ها و شفت ها باید از آلیاژ هایی تولید شده باشند که به خوبی سخت کاری شده باشند. انواع قالب های مورد نظر را برای خمکاری لوله ها و خمکاری پروفیل ها را باید تحت پوشش قرار بگیرد نکته مهم دیگر دستگاه خم کن پروفیل سرعت آن است که برخی در دستگاه یک سرعت و بعضیا دو سرعت و بعضی از آنها بی نهایت سرعت دارند.

دستگاه خم کن پروفیل

دستگاه خم کن پروفیل

تجهیزات دستگاه خم کن پروفیل

تجهیزات جانبی دستگاه خم کن پروفیل  شامل دستگاه کالیبراسیون مارپیچ های تولید شده، ابزاری که باعث جلوگیری از خم شدن لبه های تیرها می شوند، رول های راهنمای دو عددی، ابزاری که باعث جلوگیری از خم شدن لبه ی پروفیل های U شکل می شود و کنترل های دستگاه خم کن پروفیل. علاوه بر موارد ذکر شده غلطک های خیلی پرکاربرد نیز وجود دارند. این غلطک ها امکان خم نمودن انواع پروفیل لوله و قوطی و تیر آهن را مسیر خواهد کرد. Profile bending machine دارای سه غلطک می باشند. این ویژگی اجازه خواهد داد که امکان تولید فرآیند همکاری با ظرفیت خیلی زیاد واقعی گردد.

ویژگی های دیگر دستگاه خم کن پروفیل این می باشد که در این دستگاه قطعه محافظ برق تعبیه گردیده و در صورت ولتاژ برق بیش از حد بالا برود دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود. و دومین مورد این است که دستگاه طوری طراحی و ساخته شده است که از ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمی نسبت به حجم کاری برخوردار می باشند. و این امر باعث سهولت در حمل و نقل دستگاه می گردد.

دستگاه خم کن پروفیل

دستگاه خم کن پروفیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان