دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه تولید فنس حصاری اتوماتیک به عنوان کامل ترین و پیشرفته ترین نمونه دستگاه در بین مجموعه دستگاه های تولید فنس است که در زمان کمتری می تواند بیشترین متراژ توری حصاری یا فنس را تولید کند.

تعداد مدل های موجود:

0
مدل های کالا
مدل
معرفی کالا

دستگاه تولید فنس حصاری اتوماتیک به عنوان کامل ترین و پیشرفته ترین نمونه دستگاه در بین مجموعه دستگاه های تولید فنس است که در زمان کمتری می تواند بیشترین متراژ توری حصاری یا فنس را تولید کند. امروزه در کارهای صنعتی برای صرفه جویی در وقت و بالا بردن میزان تولید، می توان از تکنولوژی روز به بهترین شکل ممکن بهره گرفت. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و خودکار در هر صنعتی می تواند کارایی شرکت ها و کارخانه های تولیدی را بیشتر کند و  باعث افزایش راندمان آن شود. در اکثر شرکت های تولیدی برای بالا بردن کیفی و کمی تولیدات، از ماشین آلات تمام اتوماتیک و خودکار استفاده می شود تا بتوانند در مدت زمان کمتری حجم بالاتری از محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کنند.

در بین صنایع ماشین سازی مدرن، ساخت دستگاه تولید فنس حصاری تمام هوشمند از جایگاه خوبی برخوردار است. از این رو شرکت های سازنده ماشین آلات دستگاه تولید فنس حصاری در تلاش هستند با بهینه کردن دستگاه های خود بتوانند خدمات بهتری را به سفارش دهندگان دستگاه فنس بافی اتوماتیک ارائه دهند و رضایت آنها را برای تولید فنس با کیفیت و مقاوم جلب کنند.

دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه فنس بافی تمام اتوماتیک

همانطور که از کلمه اتوماتیک پیداست همه قسمت های دستگاه تولید فنس حصاری بصورت خودکار انجام می شود. البته آماده سازی و راه اندازی اولیه دستگاه تولید فنس حصاری باید توسط یک نفر اپراتور آموزش دیده انجام گیرد که پس از شروع بافت فنس، اپراتورِ دستگاه فقط عملیات نظارت بر تولید فنس را عهده دار است.

دستگاه تولید فنس حصاری اتوماتیک دارای سه بخش اصلی مکانیکی، الکترونیکی و پنوماتیکی است. هر یک از این بخش های دستگاه تولید فنس حصاری بصورت هماهنگ با بخش های دیگر کارهایی را انجام می دهند که کار هریک از آنها بصورت موازی از کار قسمت های دیگر دستگاه تاثیر می گیرد.

اجزای دستگاه تولید فنس حصاری

بخش مکانیکی دستگاه تولید فنس حصاری به چند قسمت تقسیم می شود صفحه میز اصلی یا میز قالب بند دستگاه تولید فنس حصاری تمام خودکار: همانگونه که از نام صفحه میز اصلی یا میز قالب بند برداشت می شود اصلی ترین قطعات دستگاه تولید فنس حصاری در این قسمت قرار گرفته اند.

دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه تولید فنس حصاری

از آنجایی که قطعات نصب شده دارای وزن های مختلفی هستند و توزیع بار روی کل سطح صفحه به صورت یکنواخت نیست و فشار سنگینی به صفحه میز تحمیل می شود. به همین دلیل ضخامت و استحکام این صفحه باید به گونه ای باشد که از بوجود آمدن هر گونه لرزش جلوگیری کند، تا از صحت و کیفیت بافت مفتول کاسته نشود.

یکی از قطعات قرار گرفته شده کنار میز قالب بند سیستم هرزگرد و در وسط صفحه، قالب اصلی دستگاه است که مفتول توسط آن بافته می شود. در کنار قالب، گیره قالب نصب شده که برای بستن قالب استفاده می شود. در بخشی از صفحه میز، ابزار هدایت مایع روان کاری جای دارد که برای عبور راحت سیم در موقع بافته شدن توسط قالب، مایعی با خاصیت روان کننده بر روی قالب و مفتول ورودی می ریزد. در قسمت کناری صفحه میز اصلی موتور محرک دستگاه تولید فنس حصاری یعنی موتور گیربکس که مهمترین عملیات را در کل سیستم تولید فنس انجام می دهد نصب شده است.

کار موتور گیربکس تولید و انتقال نیروی حرکتی است که با اتصال به جریان مستقیم برق تک فاز یا سه فاز تغذیه می شود و کار چرخاندن قالب برای کشیدن و بافت مفتول و همچنین تامین نیروی مکانیکی و حرکتی کلیه قسمت های دستگاه تولید فنس حصاری را انجام می دهد.

دستگاه تولید فنس حصاری

دستگاه تولید فنس حصاری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متنوع ترین خدمات و کالاهای صنعتی
بررسی و مقایسه ارائه دهندگان
معرفی تخصصی خدمات و کالاها
مشاوره تخصصی رایگان
ثبت نام رایگان ارائه دهندگان